14-16 Nisan tarihleri arasında Kocaeli’nde yapılan U20 Güreş Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Kayseri TOHM Güreş sporcuları 8 madalyayla Kayseri’ye döndü. Madalyalara ambargo koyan sporculardan oluşan Kayseri Şeker takımı Türkiye Şampiyonu oldu ve ülkemizi temsil etme hakkı kazandı.

Sağlık Erva Spor Kulübü Wushu Türkiye Şampiyonası’ndan 8 madalya ile döndü
Sağlık Erva Spor Kulübü Wushu Türkiye Şampiyonası’ndan 8 madalya ile döndü
İçeriği Görüntüle

kayseri-gures-haberleri-1

Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, “Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.