Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. Etabı kapsamında hak sahipleriyle gerçekleştirilecek uzlaşma görüşmelerinin 30 Haziran 2026 Salı günü başlayacağını duyurdu. Büyükşehir Belediyesi, sürecin sağlıklı ve düzenli şekilde yürütülmesi amacıyla tüm hak sahiplerini görüşmelere katılmaya davet ederken, uzlaşma sürecinin şeffaflık, karşılıklı mutabakat ve vatandaş memnuniyeti esas alınarak yürütüleceğini bildirdi.
UZLAŞMA GÖRÜŞMELERİ 30 HAZİRAN'DA BAŞLIYOR
Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğinde yürütülen Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde yeni bir aşamaya geçiliyor. Projenin 3. Etabı kapsamında hak sahipleriyle yapılacak uzlaşma görüşmeleri, 30 Haziran 2026 Salı günü saat 08.30'da Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı'nda başlayacak.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç'ın öncülüğünde sürdürülen dönüşüm çalışmalarıyla kent merkezinin daha modern, güvenli ve yaşanabilir bir yapıya kavuşturulması hedefleniyor. Bu kapsamda yürütülen uzlaşma sürecinde vatandaşların mülkiyet haklarının korunması ve memnuniyetlerinin sağlanması öncelikli başlıklar arasında yer alıyor.
Uzlaşma görüşmeleri sırasında hak sahiplerine taşınmazlarına ilişkin değerlendirmeler aktarılacak. Ayrıca proje kapsamında sunulan alternatifler hakkında bilgilendirme yapılırken, sürecin karşılıklı uzlaşı anlayışıyla yürütülmesi amaçlanıyor.
HAK SAHİPLERİNE SIRA UYARISI YAPILDI
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı, görüşmelerin düzenli ve sağlıklı şekilde ilerleyebilmesi amacıyla hak sahiplerine önemli bir hatırlatmada bulundu. Yapılan açıklamada, görüşmeye katılacak vatandaşların, görüşme günü saat 06.00'da girişte bulunan sıramatik cihazından sıra numarası almalarının ve kendilerine bildirilen sıra düzenine uymalarının büyük önem taşıdığı ifade edildi.
Belediye yetkilileri, görüşmelerin planlanan takvim doğrultusunda ilerleyebilmesi için tüm hak sahiplerinin belirlenen kurallara riayet etmelerini isterken, sürecin herhangi bir aksaklık yaşanmadan tamamlanmasının hedeflendiğini belirtti
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. Etabı kapsamında tüm hak sahiplerini uzlaşma görüşmelerine katılmaya davet etti. Açıklamada, sürecin şeffaflık, uzlaşma ve vatandaş memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda sürdürüleceği vurgulanırken, 30 Haziran 2026 Salı günü başlayacak görüşmelerle birlikte Kayseri'nin vizyon projeleri arasında gösterilen Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde önemli bir aşamanın daha hayata geçirilmiş olacağı ifade edildi.





