Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi (NNYÜ) Diş Hekimliği Fakültesi'nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni'ne katıldı. Mezun öğrencilere diplomalarını takdim eden Büyükkılıç, törende yaptığı konuşmada gençlere yönelik desteklerini sürdüreceklerini belirterek, "Biz yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz" dedi.
DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE HEDİYE VERDİ
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Süleyman Çetinsaya Kültür Merkezi'nde düzenlenen mezuniyet töreni, saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Törene Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç'ın yanı sıra Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl Özsoylu, İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Törende konuşan Başkan Büyükkılıç, merhum Nuh Naci Yazgan'ı rahmetle anarak, Nuh Naci Yazgan Vakıf Üniversitesi'nin gönüllerindeki yerinin farklı olduğunu söyledi. Üniversitenin vakıf üniversiteleri arasında saygın bir yere sahip olduğunu ifade eden Büyükkılıç, bu başarıda rektörün, öğretim üyelerinin, öğrencilerin ve ailelerin katkısı olduğunu belirterek, mezun olan öğrencileri tebrik etti ve hayırlı hizmetler vermelerini temenni etti.
Başkan Büyükkılıç, mezun öğrencilerin çoğunluğunu kadınların oluşturduğuna dikkat çekti. Derece ile mezun olan öğrencileri de tebrik eden Büyükkılıç, birinci olan öğrenciye dizüstü bilgisayar, ikinci olan öğrenciye tablet, üçüncü olan öğrenciye ise akıllı saat hediye etti.
"GENÇLERİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ"
Konuşmasında gençlere yönelik değerlendirmelerde bulunan Başkan Büyükkılıç, "Biz yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı ağabeyleri olarak onlara; aidiyet duygusu değdiğimiz şehrimizi, kurum ve kuruluşlarımızı sahiplenme duygusu içerisinde fiziki ortamlarını güzelleştirme ve onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı, yapacağımızı ifade etmek istiyorum" ifadelerini kullandı.
Büyükkılıç, mezuniyet törenine davet edilmesinden dolayı üniversite yönetimine teşekkür ederek, mezun olan gençlere kariyerlerinde başarılar diledi.
REKTÖR ÖZSOYLU TEŞEKKÜR ETTİ
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl Özsoylu da törende yaptığı konuşmada, mezuniyet törenine katılımından dolayı Başkan Büyükkılıç'a teşekkür etti. Özsoylu, mezun olan öğrencilerle iftihar ettiklerini ifade etti.
Konuşmaların ardından Başkan Büyükkılıç, yeni mezun diş hekimlerine diplomalarını takdim etti. Törende mezun öğrenciler ve aileleri mezuniyet heyecanını birlikte yaşadı.


