Kayseri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla üniversitenin yükseköğretim alanında elde ettiği önemli başarıları kamuoyuyla paylaştı. Karamustafa, Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından verilen "Beş Yıllık Tam Akreditasyon" kararının üniversite açısından önemli bir dönüm noktası olduğunu belirterek, bu başarının kurumsal kalite anlayışının tescili niteliğinde olduğunu ifade etti.

"Beş Yıllık Tam Akreditasyon" Üniversitenin Kalitesini Tescilledi

Rektör Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, paylaşımında Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından Kayseri Üniversitesine verilen "Beş Yıllık Tam Akreditasyon" başarısının, üniversitenin kurumsal hafızasını, eğitim-öğretim faaliyetlerini, akademik niteliğini ve yönetsel süreçlerdeki kalite anlayışını ortaya koyduğunu vurguladı.

Karamustafa, söz konusu akreditasyonun üniversitenin gelişim sürecinde önemli bir aşama olduğunu belirterek, "Bu gurur verici kazanım, Üniversitemizi yeni bir evreye taşımıştır." ifadelerini kullandı.

Ön Lisans ve Lisans Programlarına TYÇ Logosu Kullanma Hakkı

Açıklamada, güçlü akademik altyapı ve uluslararası standartlara uygun eğitim vizyonunun bir sonucu olarak, Kayseri Üniversitesi bünyesindeki ön lisans ve lisans programlarının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ) logosunu kullanma hakkı elde ettiği de duyuruldu.

Bu gelişmenin, üniversitenin eğitim kalitesinin ulusal ve uluslararası düzeydeki karşılığını gösteren önemli adımlardan biri olduğu ifade edildi.

Kayseri Üniversitesi'ne 5 Yıllık Tam Akreditasyon (2)

Mezunların Uluslararası Tanınırlığı Artacak

Rektör Karamustafa, Avrupa Yeterlilikler Çerçevesi (EQF) ile tam uyumlu olan TYÇ logosu kullanım hakkının, üniversite mezunları açısından önemli avantajlar sağlayacağını belirtti.

Paylaşımda, bu kazanım sayesinde mezunların ulusal ve uluslararası platformlarda daha yüksek tanınırlığa ulaşacağı, mesleki yeterliliklerinin daha görünür hale geleceği ve istihdam edilebilirliklerinin küresel ölçekte güçleneceği vurgulandı.

Büyükkılıç’tan dereceye giren öğrencilere hediye
Büyükkılıç’tan dereceye giren öğrencilere hediye
İçeriği Görüntüle

Akademik ve İdari Personele Teşekkür

Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, elde edilen başarıda emeği bulunan akademik ve idari personele, paydaşlara ve öğrencilere teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

"Eğitimde kaliteden taviz vermeyen, geleneksel meslek ahlakı ile modern bilimsel dinamikleri harmanlayan bu kutlu yürüyüşümüzde; emeği geçen tüm akademik ve idari personelimize, kıymetli paydaşlarımıza ve geleceğimizi inşa eden öğrencilerimize kalbi şükranlarımı sunarım."

"Uygulamalı Bilimin Merkezinde" Vizyonuyla Yoluna Devam Edecek

Açıklamasının sonunda Kayseri Üniversitesinin hedeflerine de değinen Rektör Karamustafa, üniversitenin "Uygulamalı Bilimin Merkezinde" vizyonu doğrultusunda çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.

Karamustafa, Kayseri Üniversitesinin eğitim kalitesini artırmaya, bölgesine ve ülkeye değer katacak projeler üretmeye kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.

Kaynak: Döndü Nur Demir